Tuesday, November 5, 2019

Manfaat Lavender Yang Anda Perlu Tahu

Andai satu hari Anda pulang ke rumah dengan rasa yang sangat penat, kecewa dan stress, maka saya boleh cadangkan, Anda mungkin memerlukan sessi terapi. Bunyinya agak mahal tapi ada kaedah lain yang selalu saya gunakan ketika menghadapi ketiga-tiga masalah ini.

Yang pertama, saya akan mandi sepuas-puasnya, seolah-olah saya membersihkan diri dari kepenatan dan stress yang menempel ke tubuh. Kemudian sesudah itu saya gunakan MMG Massage Gel Lavender. Saya akan sapu dan urut di bahu dan leher. Haruman Lavender dari MMG Massage Gel ini membuatkan saya tenang. Dan perlahan-lahan saya mula merasakan masalah stress tadi mula menghilang. Bahu juga berasa ringan dan selesa.

Apa lagi kebaikan Lavender? Ada dinyatakan di bawah ini.


Membantu mengatasi masalah sukar tidur atau insomia

Mampu Membuat Otot Rileks

Membantu stabilkan mood

Mengurangkan keguguran rambut



No comments:

Post a Comment